мо вчителів початкових класів

Методична проблема,

над якою працюють учителі початкових класів у 2016-2017 н.р.

 

«Формування життєво важливих компетентностей

молодших школярів»

 

Завдання шкільного методоб’єднання

вчителів початкових класів

на 2016-2017 навчальний рік

 

Створення креативного освітнього середовища та впровадження освітніх технологій, спрямованих на становлення й розвиток інноваційної особистості.

Урізноманітнення форм організації навчальної діяльності.

Використання активних методів і заходів навчання для розвитку креативного, критичного мислення учнів.

Взаємодія між дошкільним і загальноосвітнім навчальним закладом.

Організація роботи з батьками, сприяння гуманізації стосунків у класі, підвищення соціального статусу дитини.

 

Поглиблення та застосування новітніх оздоровчих технології, сучасних інтерактивних методів навчання та виховання підростаючого покоління.

Задачі шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2016 – 2017 навч. рік

  1.  Працювати над створенням умов для самоосвіти та самонавчання учнів початкових класів.
  2.  Проаналізувати результати моніторингової перевірки знань, умінь та навичок учнів четвертих класів і накреслити конкретні заходи по усуненню недоліків у роботі.
  3. Працювати над вивченням нормативних документів і зростання їх знання.
  4. Підвищувати ріст професійної компетентності вчителів.
  5. Розвивати вміння педагогічного прогнозування та працювати над навичками аналітичної діяльності педагогів.
  6. Працювати над проблемою формування готовності учителів початкових класів до реалізації компетентістно орієнтованого навчання.
  7.  Активізувати роботи з преємственності початкової школи та дитячого закладу, початкової школи і середньої ланки загальноосвітньої школи.
  8. Працювати над підвищуванням творчого потенціалу вчителів, використовувати творчість учителів у навчально – виховному процесі. 

 

Основні напрямки роботи МО вчителів початкових класів:

  1. Вивчення і аналіз навчальних програм, підручників, інструкцій та рекомендацій МОН України, міського методичного кабінету.
  2. Діагностування педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення напрямків діяльності.
  3. Обговорення актуальних питань навчання і виховання, пошук ефективних форм ведення уроків.
  4. Вивчення досвіду колег в ході відвідування відкритих уроків, співпраці у семінарах, творчих групах. Впровадження його в практику роботи.
  5. Систематичне проведення відкритих уроків, виховних заходів з обов’язковим самоаналізом та аналізом.
  6. Обговорення та аналіз результатів конкурсів.
  7. Участь вчителів у місячниках, декадах передового педагогічного досвіду.
  8. Підтримка творчих зв’язків з методичними об’єднаннями вчителів початкових класів.
  9. Участь у педагогічних конкурсах.
  10. Ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.
  11. Організовувати проведення предметних тижнів у початковій школі. 

 

Пріоритетні напрямки діяльності початкової школи

  1.  Формування базових цінностей шкільної освіти, які формулюються у взаємозв’язку навчання і виховання учнів, співпраці з батьками і впливів навколишнього середовища.
  2. Якість шкільної освіти.
  3. Повноцінна реалізація ідей особистісної зорієнтованої освіти як основи створення ефективної гуманної системи виховання і навчання учнів.
  4. Сформованість у молодших школярів ключових компетентностей.
  5. Технологічність методики початкового навчання.
  6. Проблема наступності. 

 

Контроль за якістю навчальних досягнень

  1. Брати участь у перевірці якості сформованості навичок читання, списування, обчислення учнів (грудень, травень).
  2. Проводити підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, читання (в кінці кожного семестру, в першому класі – наприкінці навчального року).
  3. Систематично проводити моніторинги навчальних досягнень учнів других, четвертих класів з основ наук (за графіком).
  4. Систематично проводити взаємоперевірку учнівських зошитів з української мови та математики (за графіком).
  5. Провести підсумкову державну атестацію учнів четвертого класу (травень).
  6. Провести громадських огляд – конкурс зошитів учнів других, четвертих класів (грудень, квітень).
  7. Взаємовідвідування уроків і занять учителями початкових класів і вихователів дошкільних груп (протягом року).

 

Заходи з підвищення фахової майстерності педагогів

  1. Вивчити, вдосконалювати та впроваджувати кращий педагогічний досвід учителів.
  2. Брати участь у роботі семінарів – практикумів, конференцій (протягом року).
  3. Вдосконалювати комп’ютерну грамотність учителів (протягом року).
  4. Кожному вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.
  5. Брати активну участь у шкільних, районних, обласних конкурсах учителів початкових класів.
  6. Підвищувати кваліфікацію.